גופי תאורה יוקרתיים

גופי תאורה הם חלק מהותי בעיצוב פנים.
הם לא רק מספקים תאורה אלא גם מוסיפים לאסתטיקה של החדר.
גופי תאורה יוקרתיים יכולים להעלות את האווירה של החלל ולגרום לו להיראות יוקרתי ומתוחכם יותר.
בואו נדבר על כמה מגופי התאורה היוקרתיים ביותר.

נברשות:
נברשות הן אחד מגופי התאורה המוכרים והיוקרתיים ביותר. הם היו סמל של יוקרה ואלגנטיות במשך מאות שנים. נברשות מגיעות בגדלים, סגנונות ועיצובים שונים. הם יכולים להיות עשויים מחומרים שונים כגון קריסטל, זכוכית ופליז. ניתן להציב נברשות בחדרי מגורים, חדרי אוכל ואפילו בחדרי שינה.

מנורות תליה:
מנורות תליה הם עוד גוף תאורה פופולרי שיכול להוסיף נופך של יוקרה לכל חדר. הם מגוונים וניתן להשתמש בהם בדרכים רבות ושונות. מנורות תליה מגיעים בצורות, גדלים וסגנונות שונים. הם יכולים לשמש כתאורת עבודה מעל אי במטבח או שולחן אוכל, או כתאורת סביבה בסלון או בחדר שינה.

תאורה צמודת קיר:
תאורה צתמודת קיר הם סוג של גוף תאורה צמוד על הקיר שיכול להוסיף נופך אלגנטי לכל חדר. הם מגיעים בעיצובים שונים וניתן להשתמש בהם כדי ליצור אווירה חמה ומזמינה. צמודי קיר יכולים לשמש כתאורת עבודה בחדר אמבטיה או כתאורת הדגשה במסדרון.

מנורות עומדות:
מנורות עומדות הן דרך מצוינת להוסיף קצת יוקרה לחדר. הם מגוונים וניתן להזיז אותם כדי ליצור אפקטי תאורה שונים. מנורות עומדות מגיעות בסגנונות ועיצובים שונים, ממסורתיים ועד מודרניים. הם יכולים לשמש כתאורת עבודה או תאורת סביבה בסלון או בחדר שינה.

מנורות שולחן:
מנורות שולחן הן עוד גוף תאורה פופולרי שיכול להוסיף קצת יוקרה לחדר. הם מגיעים בסגנונות ועיצובים שונים, ממסורתיים ועד מודרניים. מנורות שולחן יכולות לשמש כתאורת עבודה על שולחן כתיבה או שולחן ליד המיטה, או כתאורת סביבה בסלון או בחדר שינה.

תאורה שקועת קיר או תקרה:
תאורה שקועה היא בחירה פופולרית עבור בתים מודרניים. זהו סוג של גוף תאורה שמותקן בתקרה או בקיר. ניתן להשתמש בתאורה שקועה ליצירת מראה נקי ומודרני בחדר. זה יכול לשמש כתאורת עבודה במטבח או כתאורת סביבה בסלון.

תפריט נגישות

יהלום תאורה- תאורה לבית - ישירות מהמפעל – ללא פערי תיווך! גופי תאורה מעוצבים ואיכותיים לכל חלל בבית בעבודת יד על פי טעם ובחירה אישית